close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אילו פירות לשים בתוך מגשי פירות?

מערכת שורשכט תמוז, תשפג18/07/2023

במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לבחור את הפירות שתשימו בתוך מגש הפירות

תגיות:
צילום: freepik

אם כבר מזמינים מגש פירות מוטב כי יהיו בתוכו את כל הפירות הכי מיוחדים שיש. אך לא כולם מכירים את כל סוגי הפירות, אך תדעו באילו פירות לבחור? עיצוב מגשי פירות זוהי אחת מהמשימות הכי קשות ומסובכות שיש. מצד אחד תרצו לבחור פירות טעימים, מצד שני תרצו שכל החיבור בניהם יהיה נכון. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לבחור את הפירות שתשימו בתוך מגש הפירות. אם תקראו את המאמר הבא מתחילתו ועד סופו, אין ספק שתדעו לעצב את המגש המושלם. מגש שיהפוך את מי שיקבל אותו למאושר, כמובן שאתם תישארו עם המון פידבקים חיוביים. תזכרו כי לא בכל יום יוצא לכם

צילום: freepik
לרכוש מגש פירות, תעשו זאת בחוכמה ובתבונה. 

הכניסו למגש פירות צבעוניים
הנראות של מגש הפירות היא החשובה ביותר, העיניים אוכלות עוד לפני שתטעמו את הפירות עצמם. לכן שימו לב היטב מה הצבע של הפירות אותם תבחרו להכניס אל תוך המגש. מגשי פירות צריכים להיות צבעוניים מאוד, כך הרושם הראשוני מהם יהיה טוב. תנסו להכניס כמה שיותר צבעים וכמה שיותר פירות, אך תעשו זאת בשיקול דעת. הרי יש צבעים שמשתלבים טוב ביחד לעומת צבעים שאי אפשר באמת לשלב בניהם. 

תבחרו פירות בשלל גדלים
אלמנט נוסף שיכול להפוך את מגש הפירות למיוחד הוא הגודל והצורה של כל פרי. אל תבחרו בפירות שמגיעים באותו הגודל מכיוון שזה גורם למגש לאבד מהייחודיות שלו. מגשים מיוחדים יהיו מגשים שיש בהם פירות גדולים לצד פירות קטנים. כאלה שחתוכים לחתיכות קטנות, אך גם כאלה שיהיו חתוכים בצורה יותר גסה. הגיוון הזה יגרום לכך שכל מי שיפתח את המגש יהיה סקרן לדעת מה הוא מכיל בתוכו ומה ניתן למצוא בו.

הזמינו פירות לא מוכרים
אנו מבינים כי יש לכל אחד מאיתנו את הנטייה לבחור בפירות שאנו מכירים ויצא לנו לטעום בעבר. אך מה יכול להיות יותר מיוחד מאשר להזמין מגשי פירות עם פירות לא מוכרים? כל מי שיפתח את המגש ימצא את עצמו טועם ומתנסה בפירות קצת פחות פופולאריים. זה עוד עניין שיכול להפוך את מגש הפירות שלכם לכזה שכולם ירצו לטעום ממנו ויסתקרנו לגביו. 

אל תעמיסו פירות במגש
עוד טעות נפוצה בעת עיצוב מגשי פירות היא להעמיס את המגש עם המון פירות מכל מיני סוגים. אפשר להבין את הרצון לנצל את כל המגש ולנסות להראות עד כמה הוא שופע ומלא. ניתן לעשות זאת מבלי למלא את המגש עד אפס מקום כי זה יעשה בדיוק את העבודה ההפוכה. במקום שהמגש יראה גדול ומזמין, הוא יהיה מגש שלא יהיה כיף לאכול ממנו. תזכרו תמיד כי החוויה לא נוגעת לכמות אלא למה שהמגש מכיל בתוכו.   

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה